Witaj!
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

PolskiBus - opinie

Linie lotnicze, autokary, rejsy, podróże pociągiem oraz samochodem.
Regulamin forum
Ogłoszenia komercyjne/reklamy - odpłatne.
Kontakt: admin@turystycznie-forum.pl
Awatar użytkownika
Yoana
Senior
Senior
Posty: 1645
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 22:16
Lokalizacja: Podkarpacie

PolskiBus - opinie

Post autor: Yoana » 10 cze 2017, o 16:42

Przez Kraków, Katowice i Brno. Tam też postoje. :)

Awatar użytkownika
Comen
Z-ca Administratora
Z-ca Administratora
Posty: 4182
Rejestracja: 30 maja 2011, o 00:37
Lokalizacja: Kraków

PolskiBus - opinie

Post autor: Comen » 19 lip 2017, o 12:56

Czytam ostatnio o problemach z systemem rezerwacyjnym Polskiego Busa. Wielu klientów miało problemy z otrzymaniem biletów drogą elektroniczną mimo że zapłaciło za nie przelewem.
Nie byłem wszędzie, ale mam to na uwadze
A może coś o Szwecji? http://swevirtual.blogspot.com/

Awatar użytkownika
@dmin
Inicjator Forum
Inicjator Forum
Posty: 7227
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: phpBB 3.2

PolskiBus - opinie

Post autor: @dmin » 19 lip 2017, o 13:37

Aktualizacja 19.07.2017 godz. 13:07
WAŻNE❗Pasażerowie, którzy dokonali zakupu biletów na stronie www.polskibus.com, jednak nie otrzymali potwierdzenia rezerwacji drogą mailową, mogą udać się na odjazd autokaru z potwierdzeniem przelewu za bilet lub, w przypadku płatności kartą kredytową, możliwie jak największą liczbą dokładnych informacji o płatności (np. numer karty, typ karty, imię i nazwisko posiadacza, adres e-mail podany przy zakupie, kwota transakcji, data transakcji, data podróży). Na tej podstawie kierowca kursu będzie w stanie uzyskać zgodę Działu Obsługi Klienta na zabranie pasażera bez biletu.

Jeśli pasażer zdecyduje się zrezygnować z podróży na skutek nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji, należy przesłać prośbę o zwrot 100% kwoty za bilet na adres info@polskibus.com. Zwrot zostanie wykonany na konto bankowe, z którego dokonano płatności (lub, jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej, na tę kartę) w ciągu 7 dni roboczych.
Pozdrawiam turystycznie!
Kontakt: admin@turystycznie-forum.pl

Awatar użytkownika
gar
Moderator/Forumowicz 2016
Moderator/Forumowicz 2016
Posty: 2223
Rejestracja: 5 sty 2014, o 23:45
Lokalizacja: Śląsk

PolskiBus - opinie

Post autor: gar » 11 wrz 2017, o 14:45

Czytałem ostatnio (jeden z tygodników) o problemach turystów podróżujących z podwykonawcami Polskiego Busa jeżdżącymi z Ukrainy. Nie wygląda to różowo - można mieć bilet i zostać na lodzie.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: i 7 gości