Forum "Turystycznie" - najciekawsze forum turystyczne w sieci! Już od prawie 14 lat!

PolskiBus - opinie

Linie lotnicze, autokary, rejsy, podróże pociągiem oraz samochodem.
Awatar użytkownika
Yoana
User
Posty: 1869
Rejestracja: 21 wrz 2010, o 22:16
Lokalizacja: Podkarpacie

PolskiBus - opinie

Post autor: Yoana » 10 cze 2017, o 16:42

Przez Kraków, Katowice i Brno. Tam też postoje. :)

Awatar użytkownika
Comen
Jr. Admin
Posty: 8795
Rejestracja: 30 maja 2011, o 00:37
Lokalizacja: Kraków

PolskiBus - opinie

Post autor: Comen » 19 lip 2017, o 12:56

Czytam ostatnio o problemach z systemem rezerwacyjnym Polskiego Busa. Wielu klientów miało problemy z otrzymaniem biletów drogą elektroniczną mimo że zapłaciło za nie przelewem.
Nie byłem wszędzie, ale mam to na uwadze
A może coś o Szwecji? http://swevirtual.blogspot.com/

Awatar użytkownika
Adler
Administrator
Posty: 13380
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: Galicja

PolskiBus - opinie

Post autor: Adler » 19 lip 2017, o 13:37

Aktualizacja 19.07.2017 godz. 13:07
WAŻNE❗Pasażerowie, którzy dokonali zakupu biletów na stronie www.polskibus.com, jednak nie otrzymali potwierdzenia rezerwacji drogą mailową, mogą udać się na odjazd autokaru z potwierdzeniem przelewu za bilet lub, w przypadku płatności kartą kredytową, możliwie jak największą liczbą dokładnych informacji o płatności (np. numer karty, typ karty, imię i nazwisko posiadacza, adres e-mail podany przy zakupie, kwota transakcji, data transakcji, data podróży). Na tej podstawie kierowca kursu będzie w stanie uzyskać zgodę Działu Obsługi Klienta na zabranie pasażera bez biletu.

Jeśli pasażer zdecyduje się zrezygnować z podróży na skutek nieotrzymania potwierdzenia rezerwacji, należy przesłać prośbę o zwrot 100% kwoty za bilet na adres info@polskibus.com. Zwrot zostanie wykonany na konto bankowe, z którego dokonano płatności (lub, jeśli płatność została dokonana za pomocą karty kredytowej, na tę kartę) w ciągu 7 dni roboczych.

Awatar użytkownika
gar
Ekspert
Posty: 8119
Rejestracja: 5 sty 2014, o 23:45
Lokalizacja: Śląsk

PolskiBus - opinie

Post autor: gar » 11 wrz 2017, o 14:45

Czytałem ostatnio (jeden z tygodników) o problemach turystów podróżujących z podwykonawcami Polskiego Busa jeżdżącymi z Ukrainy. Nie wygląda to różowo - można mieć bilet i zostać na lodzie.

Awatar użytkownika
tadeks
Ekspert
Posty: 1194
Rejestracja: 7 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: Słupsk

PolskiBus - opinie

Post autor: tadeks » 15 gru 2017, o 19:54

PolskiBus znika z Polski, koniec biletów za złotówkę.
http://www.gazetakrakowska.pl/strefa-bi ... ,12771248/

Awatar użytkownika
Adler
Administrator
Posty: 13380
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: Galicja

PolskiBus - opinie

Post autor: Adler » 15 gru 2017, o 20:10

tadeks pisze:
15 gru 2017, o 19:54
PolskiBus znika z Polski, koniec biletów za złotówkę.
W Niemczech Flixbus ma bilety za tamtejszą "złotówkę".
Dlaczego u nas ma być inaczej? (T)

Z drugiej strony to duża szansa dla rodzimych przewoźników takich jak np. Neobus, SuperPKS, czy Polonus.

Awatar użytkownika
gar
Ekspert
Posty: 8119
Rejestracja: 5 sty 2014, o 23:45
Lokalizacja: Śląsk

PolskiBus - opinie

Post autor: gar » 15 gru 2017, o 20:44

Czyżby budżet firmy PolskiBus się nie dopinał i stąd taka decyzja ?

Awatar użytkownika
Adler
Administrator
Posty: 13380
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: Galicja

PolskiBus - opinie

Post autor: Adler » 15 gru 2017, o 22:30

Czyżby Szkot odsprzedał swoje udziały w Polsce Niemcom?
Pojawia się kolejne pytanie: co z polskimi przewoźnikami, którzy podpisali umowę partnerską z Polskim Busem (np. taki Voyager)? (T)

Awatar użytkownika
gar
Ekspert
Posty: 8119
Rejestracja: 5 sty 2014, o 23:45
Lokalizacja: Śląsk

PolskiBus - opinie

Post autor: gar » 16 gru 2017, o 10:50

Gdy nie wiadomo o co chodzi zazwyczaj chodzi o pieniądze. A tu pieniądze są ogromne. Pewnie szczegółów nie poznamy.

Awatar użytkownika
Comen
Jr. Admin
Posty: 8795
Rejestracja: 30 maja 2011, o 00:37
Lokalizacja: Kraków

PolskiBus - opinie

Post autor: Comen » 16 gru 2017, o 11:17

Z drugiej strony skoro jedna firma mogła sprzedawać bilety za złotówkę (w praktyce i tak nigdy nie jechałem Polskim Busem za taką kwotę) to dlaczego miałoby się to nie opłacać innej?
Nie byłem wszędzie, ale mam to na uwadze
A może coś o Szwecji? http://swevirtual.blogspot.com/

Awatar użytkownika
gar
Ekspert
Posty: 8119
Rejestracja: 5 sty 2014, o 23:45
Lokalizacja: Śląsk

PolskiBus - opinie

Post autor: gar » 16 gru 2017, o 13:42

Ja podobnie jak Comen nigdy nie załapałem się na bilet za 1 zł, ale za 5, 8 czy 10 bardzo często. Jeśli ceny podniosą ucieszy się konkurencja drogowa i PKP.

Awatar użytkownika
Lubel
User
Posty: 154
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 14:25
Lokalizacja: Poznań

PolskiBus - opinie

Post autor: Lubel » 17 gru 2017, o 10:03

germ@n pisze:
15 gru 2017, o 22:30
Czyżby Szkot odsprzedał swoje udziały w Polsce Niemcom?
Tak, brexit to na nim wymusił. Inaczej ciężko byłoby mu sterować firmą.
germ@n pisze:
15 gru 2017, o 22:30
Pojawia się kolejne pytanie: co z polskimi przewoźnikami, którzy podpisali umowę partnerską z Polskim Busem (np. taki Voyager)? (T)
W naturze nic nie ginie, przewoźnicy prawdopodobnie trafią do platformy SuperPKS.

Awatar użytkownika
Adler
Administrator
Posty: 13380
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: Galicja

PolskiBus - opinie

Post autor: Adler » 17 gru 2017, o 22:18

Lubel pisze:
17 gru 2017, o 10:03
przewoźnicy prawdopodobnie trafią do platformy SuperPKS.
Dlaczego akurat do tej?
Skąd ta pewność?

Awatar użytkownika
Adler
Administrator
Posty: 13380
Rejestracja: 19 wrz 2010, o 23:06
Lokalizacja: Galicja

PolskiBus - opinie

Post autor: Adler » 19 gru 2017, o 22:31

No i stało się.
Partnerstwo i współpraca polega na tym, że wszystkie czerwone autobusy PB zostaną przemalowane i dostosowane do standardów Flixbusa. Nowa jakość widzę w transporcie.

ODPOWIEDZ